အေသအခ်ာမသိဘဲ နဲ႔ ဘာလို႔မ်ားတဖက္သားကိုစြပ္စြဲခ်င္ရတာလဲ
ကုရုတိုင္းက တံခါးေစာင့္ ငါးပါးသီလ ကို အေလးအနက္အထြတ္အျမတ္ထားျပီး ဂရုတစိုက္က်င့္သံုးပံုကလညး္ ၾကည္ညိဳ ေလးစားစရာ ေကာင္းပါတယ္။
တစ္ခုေသာညေနခ်မ္း ျမိဳ႔တံခါးပိတ္ခ်ိန္မွာတံခါးေစာင့္က တံခါးပိတ္ေတာ့မယ့္အေၾကာင္း သံုးၾကိမ္ေၾကြးေၾကာ္ လိုက္ပါတယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ျမိဳ ႔အျပင္ဘက္ ခပ္လွမ္းလွမ္းကေန သူဆင္းရဲတစ္ေယာက္ နဲ႔ မိန္းမပ်ိဳေလး တစ္ေယာက္ ျမိဳ႔ထဲ၀င္ဖို႔ အူယားဖားယား ေျပးလာပါတယ္။
တံခါးေစာင့္လည္း ေနာက္က်မွ အေပါက္၀ေရာက္လာတဲ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို စိတ္ေပါက္ေပါက္ နဲ႔ ေဟာက္ခ်လိုက္ပါတယ္။ ”ဘာလို႔ ဒီေလာက္ေတာင္ေနာက္က်ေနၾကရတာလဲ၊ ဒါမင္းမဲ့တိုင္းျပည္မဟုတ္ဘူး၊ ဒီတိုင္းျပည္မွာ ရွင္ဘုရင္ရွိတယ္၊ ဒီအခ်ိန္မွာ ျမိဳ႔တံခါးပိတ္တယ္ဆိုတာ မသိၾကဘူးလား။ ကိုယ့္မယားနဲ႔ကိုယ္
ေတာထဲမွာ စည္းမရွိကမ္းမရွိ ေပ်ာ္ပါးခ်င္တိုင္း ေပ်ာ္ပါးျပီး အခုမွ ျပန္လာရသလား၊ ေနာက္က်တဲ့ ေပါက္ကရေတြ အေပါက္၀မွာ ေက်ာက္ခ်ထားလုိက္ရလို႔။”
တံခါးေစာင့္ရဲ ႔စကားအဆံုးမွာ သူဆင္းရဲက အခုလို ျပန္ေျပာလိုက္ပါတယ္။
”အို...တံခါးမွဴးၾကီးခင္ဗ်ာ.. ဒါက်ေနာ့္မယားမဟုတ္ပါဘူး. က်ေနာ့္ ႏွမ(ညီမ)ပါ။ ေတာထဲထင္းေခြသြားတာပါ။ က်ေနာ္တို႔ေမာင္ႏွမက ဆင္းရဲလြန္းလို႔ ထင္းေခြစားရတာပါခင္ဗ်ာ”
ထင္းေခြေယာက်ာ္းသူဆင္းရဲသားေလးရဲ႔ ေျဖရွင္းခ်က္လည္းၾကားရေရာ တံခါးေစာင့္ခမ်ာ အၾကီးအက်ယ္ ထိတ္လန္႔ တုန္လွဳပ္သြားပါတယ္။
”အို..ဘုရား..ဘုရား.. ငါေတာ့အမွာၾကီးမွားပါပေကာလား။ မယားမဟုတ္တဲ့ ႏွမအရင္းေခါက္ေခါက္ကို မယားလို႔စြပ္စြဲမိျပီ၊ တစ္ဖက္သားအေၾကာင္းေသခ်ာမသိဘဲနဲ႔ ရမ္းသမ္းစြပ္စြဲမိတဲ့အတြက္ ငါေတာ့ မုသာ၀ါဒကံ ထိုက္ျပီထင္ပါရဲ႔”ဆိုျပီး သူ႔ရဲ႔ငါးပါးသီလအေပၚ စိတ္မသန္႔ျဖစ္ေနပါတယ္။
တကယ္ေတာ့သူတစ္ပါး အက်ိဳးပ်က္စီးလိုတဲ့စိတ္၊ သူတစ္ပါးဂုဏ္သတင္း ညွိဳးႏြမ္းေစလိုတဲ့စိတ္နဲ႔ တမင္ သက္သက္ လိမ္ညာညဏ္ဆင္ျပီး စြပ္စြဲပုတ္ခတ္တာမွမဟုတ္ဘဲ။ တကယ္မသိလို႔ မွာဆူ. မွားေငါက္မိတာ ဘာကံမွမထိုက္ပါဘူး။
ေျပာျပစရာအျပစ္ဆိုလို႔ အျပစ္မဟုတ္တဲ့ ဒါေလးပဲရွိတဲ့ တံခါးေစာင့္ ရဲ ႔ငါးပါးသီလ ကိုမွ ဂရုဓမၼ လို႔မေျပာရင္ ဘယ္သူ႔ ငါးပါးသီလ ကို ဂရုဓမၼ လို႔ ေျပာဦးမွာလဲ။
ေကာက္ႏွဳတ္ခ်က္။ ။ (အရွင္ဆႏၵာဓိက ၏ ေလာက၌အေကာင္းဆံုးေသာအရာ)
တစ္ခုေသာညေနခ်မ္း ျမိဳ႔တံခါးပိတ္ခ်ိန္မွာတံခါးေစာင့္က တံခါးပိတ္ေတာ့မယ့္အေၾကာင္း သံုးၾကိမ္ေၾကြးေၾကာ္ လိုက္ပါတယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ျမိဳ ႔အျပင္ဘက္ ခပ္လွမ္းလွမ္းကေန သူဆင္းရဲတစ္ေယာက္ နဲ႔ မိန္းမပ်ိဳေလး တစ္ေယာက္ ျမိဳ႔ထဲ၀င္ဖို႔ အူယားဖားယား ေျပးလာပါတယ္။
တံခါးေစာင့္လည္း ေနာက္က်မွ အေပါက္၀ေရာက္လာတဲ့ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို စိတ္ေပါက္ေပါက္ နဲ႔ ေဟာက္ခ်လိုက္ပါတယ္။ ”ဘာလို႔ ဒီေလာက္ေတာင္ေနာက္က်ေနၾကရတာလဲ၊ ဒါမင္းမဲ့တိုင္းျပည္မဟုတ္ဘူး၊ ဒီတိုင္းျပည္မွာ ရွင္ဘုရင္ရွိတယ္၊ ဒီအခ်ိန္မွာ ျမိဳ႔တံခါးပိတ္တယ္ဆိုတာ မသိၾကဘူးလား။ ကိုယ့္မယားနဲ႔ကိုယ္
ေတာထဲမွာ စည္းမရွိကမ္းမရွိ ေပ်ာ္ပါးခ်င္တိုင္း ေပ်ာ္ပါးျပီး အခုမွ ျပန္လာရသလား၊ ေနာက္က်တဲ့ ေပါက္ကရေတြ အေပါက္၀မွာ ေက်ာက္ခ်ထားလုိက္ရလို႔။”
တံခါးေစာင့္ရဲ ႔စကားအဆံုးမွာ သူဆင္းရဲက အခုလို ျပန္ေျပာလိုက္ပါတယ္။
”အို...တံခါးမွဴးၾကီးခင္ဗ်ာ.. ဒါက်ေနာ့္မယားမဟုတ္ပါဘူး. က်ေနာ့္ ႏွမ(ညီမ)ပါ။ ေတာထဲထင္းေခြသြားတာပါ။ က်ေနာ္တို႔ေမာင္ႏွမက ဆင္းရဲလြန္းလို႔ ထင္းေခြစားရတာပါခင္ဗ်ာ”
ထင္းေခြေယာက်ာ္းသူဆင္းရဲသားေလးရဲ႔ ေျဖရွင္းခ်က္လည္းၾကားရေရာ တံခါးေစာင့္ခမ်ာ အၾကီးအက်ယ္ ထိတ္လန္႔ တုန္လွဳပ္သြားပါတယ္။
”အို..ဘုရား..ဘုရား.. ငါေတာ့အမွာၾကီးမွားပါပေကာလား။ မယားမဟုတ္တဲ့ ႏွမအရင္းေခါက္ေခါက္ကို မယားလို႔စြပ္စြဲမိျပီ၊ တစ္ဖက္သားအေၾကာင္းေသခ်ာမသိဘဲနဲ႔ ရမ္းသမ္းစြပ္စြဲမိတဲ့အတြက္ ငါေတာ့ မုသာ၀ါဒကံ ထိုက္ျပီထင္ပါရဲ႔”ဆိုျပီး သူ႔ရဲ႔ငါးပါးသီလအေပၚ စိတ္မသန္႔ျဖစ္ေနပါတယ္။
တကယ္ေတာ့သူတစ္ပါး အက်ိဳးပ်က္စီးလိုတဲ့စိတ္၊ သူတစ္ပါးဂုဏ္သတင္း ညွိဳးႏြမ္းေစလိုတဲ့စိတ္နဲ႔ တမင္ သက္သက္ လိမ္ညာညဏ္ဆင္ျပီး စြပ္စြဲပုတ္ခတ္တာမွမဟုတ္ဘဲ။ တကယ္မသိလို႔ မွာဆူ. မွားေငါက္မိတာ ဘာကံမွမထိုက္ပါဘူး။
ေျပာျပစရာအျပစ္ဆိုလို႔ အျပစ္မဟုတ္တဲ့ ဒါေလးပဲရွိတဲ့ တံခါးေစာင့္ ရဲ ႔ငါးပါးသီလ ကိုမွ ဂရုဓမၼ လို႔မေျပာရင္ ဘယ္သူ႔ ငါးပါးသီလ ကို ဂရုဓမၼ လို႔ ေျပာဦးမွာလဲ။
ေကာက္ႏွဳတ္ခ်က္။ ။ (အရွင္ဆႏၵာဓိက ၏ ေလာက၌အေကာင္းဆံုးေသာအရာ)
No comments:
Post a Comment